Dynamik paket +
i
Dynamik paket +
Zračni ovjes
Elektroničko kontrolirani za sva 4
kotača, automatski regulira tvrdoću
ovjesa i visinu vozila, podešavanje
preko Audi drive select
sustava
Pozicije ovjesa u stajanju:
-"lift" +20 mm
-"comfort"/"dynamic"7"efficiency" +/- 0
mm
Podesivost ovjesa u vožnji:
-"comfort"/"dynamic" -10 mm (automatsko
podešavanje od 90 km/h, nije moguće
ručno podesiti)
-"comfort"/"dynamic" -22 mm (automatsko
podešavanje od 180 km/h, nije moguće
ručno podesiti)
-"efficiency" -22 mm (automatsko
podešavanje od 30 km/h, nije moguće
ručno podesiti)
quattro s kontroliranom blokadom
diferencijala stražnje osovine
-elektronički kontrolirana i potpuno
promjenjiva raspodjela zakretnog momenta
pogona na stražnjoj osovini u
kombinaciji s ciljanim intervencijama
kočenja za bolju trakciju, vrhunsko
ponašanje upravljanja i preciznost
upravljanja, što je posebno uočljivo
kroz dinamiku u zavojima, stabilnost
vožnje i ponašanje kočenja
Serija kod RS e-tron GT modela
e-tron Sportsound
-fascinantan zvuk digitalno generiranog
zvučnog okruženja razlikuje se ovisno o
brzini do najveće brzine. Izražaj
zvučnih profila može se pojedinačno
podesiti u programu Audi drive select.
Standardni akustični sustav upozoravanja
vozila uvijek ostaje aktivan. Digitalno
generirana buka u vožnji emitira se
putem dodatnog vanjskog zvučnika i dva
dodatna unutarnja zvučnika
Serija kod RS e-tron GT modela
Upravljanje stražnjim kotačima
-poboljšava voznu dinamiku pri višim i
olakšava manevriranje pri niskim
brzinama, primjerice pri parkiranju. Pri
niskim brzinama zakreće stražnje kotače
u suprotnom smjeru od prednjih, a pri
višim u istom smjeru
Dynamic steering
-prilikom promjene trake, parkiranja i
skretanja sustav poboljšava upravljanje
i udobnost vožnje tako da dinamički
regulira upravljanje u skladu sa
situacijama u vožnji. Osim prilagodbe
upravljača (kao kod elektromehaničkog
servo upravljača) kut upravljača (omjer
upravljača) također je prilagođen