Električni motor:
i
skladu s UN-GTR.21 (UN-ovi globalni
tehnički pravilnici), a koja se može
iskorištavati najviše 30 sekundi.
Snaga koja je na raspolaganju u
individualnoj situaciji u vožnji ovisi o
varijabilnim čimbenicima kao što su
vanjska temperatura, razina temperature,
napunjenosti i kondicioniranja ili
fizička starost visokonaponske
baterije. Raspoloživost najveće snage
prvenstveno iziskuje temperaturu
visokonaponske baterije u
rasponu između 23 i 50 °C te razinu
napunjenosti baterije > 88 %.
Odstupanja, osobito od prethodno
navedenih parametara, mogu dovesti do
smanjenja snage pa sve do
neraspoloživosti najveće snage.
Na temperaturu baterije u određenom se
opsegu može utjecati putem funkcije
klimatiziranja vozila u mirovanju, a
stanje napunjenosti može se između
ostaloga namjestiti u vozilu. Snaga koja
je u određenom trenutku na raspolaganju
prikazuje se u pokazivaču raspoložive
snage električnog pogona vozila.
Kako bi se što bolje održavao
iskoristivi kapacitet visokonaponske
baterije, preporučuje se namjestiti
ciljnu razinu punjenja od 80 % za
svakodnevno korištenje (što se
primjerice može promijeniti na 100 %
prije vožnje dugim dionicama).